شناسهٔ خبر: 165906 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

انتقاد رسولی از عدم وفای عهد شهردار تهران به وعده‌هایش

رسولی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای‌ شهر تهران نسبت به عدم وفای شهردار تهران به وعده‌های خویش و اعمال مواضع و رفتار دوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رای اعتماد، انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده»، سید حسن رسولی در جلسه صبح امروز شورای شهر خطاب گفت: تذکر امروز بنده خطاب به دکتر حناچی شهردار تهران نسبت به انتصاب معاون منابع انسانی شهرداری است.

وی افزود: ضمن اعلام مراتب تعجب و تأسف خود نسبت به عدم وفای آقای حناچی به وعده‌های خویش، اعمال مواضع و رفتار دوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رأی اعتماد، نیز ارسال لایحه و تقاضای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمان شهرداری در واپسین لحظات طرح آن در صحن شورا و تعیین شتاب زده سرپرست برای منابع امور انسانی شهرداری که خودتان تقاضای حذف آن را کرده بودید؛ مقتضی است وقف مورد به قانون شورای اداری کشور و در اسرع وقت نسبت به انتصاب فردی عالم و متخصص که در تراز شهرداری تهران باشد، اقدام کنید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: حسب وظیفه نمایندگی خود، از زحمات آقای رستمی معاون سابق منابع انسانی تشکر می‌کنم.

نظر شما