شناسهٔ خبر: 165902 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جلسات مداوم کمیسیون عمران با مسئولان دولتی درباره مشکلات سیستان و بلوچستان

 رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی اولویت اصلی این کمیسیون در رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان، رفع مشکل تأمین آب شرب شهر چابهار است، که در این رابطه نیز جلساتی برگزار شده و در نهایت وزارت نیرو وعده داد که آب شرب بخش اعظمی از روستاییان منطقه چابهار تا سال آینده تأمین خواهد شد.

به گزارش «نماینده»،محمدرضا رضایی کوچی، با اشاره به نتایج مثبت نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران مجلس از حوزه های انتخابیه استان سیستان و بلوچستان، گفت: کمیسیون عمران در بازدید میدانی، تمام مشکلات و موانع این استان از جمله حاشیه نشینی شهرها و روند اجرای بازآفرینی شهری، پروژه تأمین آب شرب شهر چابهار و شهر خاش، پروژه راه آهن چابهار به زاهدان، توسعه بندر چابهار و راه های دسترسی به شهرها را مورد بررسی قرار داد.

نشست های سریالی کمیسیون عمران برای حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه پس از اتمام نظارت میدانی، کمیسیون عمران نشست های متعددی را با مسئولان استانی و مسئولان کشوری برای پیگیری مشکلات استان سیستان و بلوچستان برگزار کرده و این جلسات در روزهای پایانی هفته جاری و هفته آینده تا نیل به نتیجه مطلوب نیز تداوم خواهد داشت.

رضایی کوچی گفت: خوشبختانه کمیسیون عمران مجلس به ازای هر بازدید میدانی از زیرساخت های تأمین آب شرب، شهرسازی، راه های مواصلاتی و راه آهن استان سیستان و بلوچستان، یک نشست را برگزار کرده و نتایج این نشست های تصمیم گیری در جلسات آتی بار دیگر مورد پیگیری قرار می گیرد.

کمیسیون عمران مجلس مصمم به رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: به طور حتم کمیسیون عمران مجلس مصمم به رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان است، از این رو نشست های مذکور تا حاصل شدن نتیجه و اجرای پروژه های مربوطه ادامه خواهد داشت.

اولویت اصلی کمیسیون عمران در رفع مشکلات استان سیستان، رفع مشکل تأمین آب شرب چابهار است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی اولویت اصلی این کمیسیون در رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان، رفع مشکل تأمین آب شرب شهر چابهار است، که در این رابطه نیز جلساتی برگزار شده و در نهایت وزارت نیرو وعده داد که آب شرب بخش اعظمی از روستاییان منطقه چابهار تا سال آینده تأمین خواهد شد.

نظر شما