شناسهٔ خبر: 165827 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پروژه تامین آب شرب ملایر از سد کلان بهمن‌ماه به بهره‌براری می‌رسد

ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: پروژه تامین آب شرب ملایر از سد کلان که به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد در بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش «نماینده»،سید جواد ساداتی‌نژاد، در تشریح نشست امروز( شنبه ۳ آبان‌ماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: پیرو بازدید کمیسیون کشاورزی از شهرستان ملایر نشستی به منظور بررسی اقداماتی که در این شهرستان باید انجام می‌شد با حضور استاندار، مدیران کل استان همدان، فرماندار ملایر، معاونین وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو برگزار شد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز موارد مطرح شده در بازدید از شهرستان ملایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: برخی از اقدامات لازم در شهرستان ملایر آغاز و بودجه ۷ میلیارد تومانی پروژه آبخیزداری که در سفر قول آن داده شده بود در نشست امروز به ۸ میلیارد تومان افزایش داده شد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در نشست امروز کمیسیون در خصوص طرح فراز و شهرک گلخانه‌ای ملایر تصمیم گیری‌های لازم انجام شد، عنوان کرد: تامین آب شرب ملایر از سد کلان به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مقرر شد تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد، تامین مالی این پروژه توسط شرکت آب‌وفاضلاب کشور انجام می‌شود.

ساداتی‌نژاد، افزود: امیدواریم شهرستان ملایر از نتایج و دستاوردهای نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی بهره‌مند شود و شرایط مطلوب‌تری در حوزه‌ کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست کسب کند و شاهد رشد و توسعه بیشتر این شهرستان باشیم.

نظر شما