شناسهٔ خبر: 165820 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پایتخت هر لحظه مترصد یک حادثه و اتفاق

سردار رحیمی رئیس پلیس تهران گفت: هر لحظه پایتخت مترصد یک اتفاق و حادثه است؛ بحث ایمنی، سلامت و امنیت بین‌بخشی بوده و با تعامل دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌شود.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین رحیمی صبح امروز در همایش "امنیت، سلامت و ایمنی" که با حضور ارگانهای مختلف از جمله سازمان آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف امکانات متفاوتی دارند، زمانی این اقدامات نتیجه‌بخش بود که فعالیتهای مربوطه در حوزه‌های امنیت، سلامت و ایمنی در کنار یکدیگر قرار بگیرد.

رحیمی با بیان اینکه در مسیر اسلام ناب و ولایی با قدرت و اقتدار گام برمی‌داریم، افزود: دشمن تمام تلاش خود را علیه این ملت به کار بسته، هزینه کرده‌اند، توان‌هایشان را کنار هم قرار دادند تا به ملت ما ضربه بزنند اما به برکت هدایتهای داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت مردم نتوانستند این کار را انجام دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تقدیر از مجاهدت کادر درمان و آتش‌نشانان بیان کرد: هر لحظه پایتخت مترصد یک اتفاق و حادثه است، بحث ایمنی، سلامت و امنیت، بین‌بخشی بوده و با تعامل دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه یکپارچه فرماندهی و کنترل بین پلیس و سازمانهای دیگر از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی بیان کرد: ما به عنوان متولی برقراری نظم و امنیت در کنار سایر ارگانهای خدمات‌رسان خواهیم بود.

نظر شما