شناسهٔ خبر: 165769 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ماموریت‌های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست/ «ناجا» فراجناحی است

سردار اشتری.jpg فرمانده نیروی انتظامی گفت: ماموریت‌های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست و ما فارغ از گرایش های جناحی و سیاسی به دنبال حفظ امنیت مردم هستیم.

به گزارش «نماینده»، سردار حسین اشتری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول، گفت: همچنین هفته گرامیداشت نیروی انتظامی را تبریک عرض می کنم و از رئیس مجلس شورای اسلامی، هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان هم تشکر می کنم که این فرصت فراهم شد تا نکاتی را در هفته نیروی انتظامی عرض  کنم.

وی بیان کرد: لازم است در ابتدا یاد و خاطره امام راحل، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و شهدای مدافع حرم را گرامی دارم و برای فرمانده معظم کل قوا آرزوی سلامتی می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: از لطف و عنایت مقام معظم رهبری تشکر می کنم که روز گذشته پیام محبت آمیز خود را برای کارکنان نیروی انتظامی ارسال کردند که باعث دمیده شدن روحی جدید در کالبد آنها شد و قطعا با این روحیه بیش از گذشته تلاش می کنیم در خدمت نظم و امنیت کشور باشیم.

اشتری با بیان ایکه گستره ماموریت های ناجا بر کسی پوشیده نیست، گفت: نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور حضور فعال دارد و مرزبانان هم در مرزهای کشور به دنبال حفظ امنیت مردم هستند و به عبارت بهتر هر جایی که مردم ساکن هستند، نیروی انتظامی حضور دارند و ماموریت های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست و به صورت شبانه روزی و در همه ایام در خدمت مردم هستند.

وی گفت: نیروی انتظامی با داشتن نیروهای جهادی، انقلابی، ولایی، مردمدار، هوشمند و مقتدر در خدمت امنیت جامعه اسلامی است و ما بیش از ۱۰ هزار مقر ثابت و بیش از ۳۰ هزار گشت ثابت همزمان در کشور داریم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: امنیت امروز مرهون مجاهدت های رزمندگان و خصوصا تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم نیروی انتظامی است و ما باید این امنیت و آرامش را همواره حفظ کنیم.

اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی برای استقرار و حفظ نظم و امنیت با تمام ظرفیت و توان خود در میدان است و تا پای جان برای حفظ جان مردم ایستاده است و شهدایی که ماهانه تقدیم نظام جمهوری اسلامی می کند و بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز نیروی انتظامی موید این مساله است.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در حال مقابله با مخلان نظم و امنیت کشور و همچنین گروه های  تروریستی است و نیروی انتظامی خارج از گرایش های سیاسی و قومیتی و وابستگی به گروه های مختلف، مشغول ارتقا نظم و امنیت کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: نیروی انتظامی به پیروی از فرمان فرماندهی معظم کل قوا حفظ امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می داند و با اقتدار توام با عدالت، مهربانی، هوشمندی و عقلانیت در حال مقابله و مبارزه با مخلان امنیت هستیم.

اشتری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی یک نهاد خدمتگزار است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی در کنار انجام وظایف، خدمات زیادی را هم به مردم ارائه می کنند به گونه ای که در سال، حدود ۷۰ میلیون خدمت را به مردم عزیز و شریف میهن اسلامی ارائه می کنیم که کمتر نهادی مانند نیروی انتظامی از این حیث وجود دارد.

وی تاکید کرد: رضایتمندی آحاد ملت و خصوصا فرمانده معظم کل قوا به همین جهت است که کارکنان خدوم نیروی انتظامی شبانه روز در حال فعالیت هستند و باید به این نکته توجه کرد که امنیت بستر تحقق هر هدفی است و اگر امنیت نباشد، در هیچ حوزه ای موفق نخواهیم شد و به همین جهت برای ارتقا سطح امنیت همه باید تلاش کنند.

نظر شما