شناسهٔ خبر: 165710 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کمبود کپسول گاز مایع در حوزه‌های انتخابیه علیرغم ذخایر غنی گاز در کشور

سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس گفت: هر چند دومین کشور از نظر ذخایر گازی هستیم اما بسیاری از حوزه‌های انتخابیه کپسول گاز مایع ندارند، باید به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش «نماینده» علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۷  مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اگرچه کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم جلسات متعددی برای بررسی برجام برگزار کرد و آن را حدود ۲۰۰ ساعت مورد بررسی قرار داد اما آیا رئیس وقت جلسه اجازه قرائت گزارش کمیسیون برجام در صحن علنی را داد؟ به هیچ وجه.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و رئیس جمهور قول پرداخت صد هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت کرونا را داده بود اما رانندگان، صنف آرایشگران و ... تسهیلاتی بابت جبران خسارت دریافت نکردند، آیا زمان ورود دیوان محاسبات به موضوع نرسیده است.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه حدود یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا برداشت شد، اما وزیر بهداشت می‌گوید تنها ۲۷ درصد آن به آنها تخصیص داده شده، بقیه اعتبارات در چه محلی هزینه شده است؟ آیا زمان ورود دیوان محاسبات نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: قرار بود شبکه شاد مجانی باشد اما مجانی نیست و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید به آن ورود کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: هر چند دومین کشور از نظر ذخایر گازی هستیم اما بسیاری از حوزه‌های انتخابیه کپسول گاز مایع ندارند، باید به این موضوع رسیدگی شود.

نظر شما