شناسهٔ خبر: 165690 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نظری:‌بعد از ۱۵ روز تعطیلی مجلس باید مشکلات و درد مردم را بررسی کنیم

سید غنی نماینده مردم خلخال در مجلس امروز (یکشنبه) گفت: بعد از گذشت ۱۵ روز و پس از تعطیلات مجلس انتظار داریم که مشکلات و درد مردم بررسی شود نه اینکه دیگر دستور کارها را بررسی کنیم.

به گزارش «نماینده» سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ مهر) و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه بودجه محاسبات درباره طرح استفساریه تبصره یک بند «ذ» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه اعاده شده از شورای نگهبان در تذکری مستند به بند ۱۲ اصل سوم قانون اساسی، اظهار داشت: نظام اسلامی موظف است برنامه‌ریزی لازم برای رفع فقر و تامین بیمه و مشکلات اقتصادی مردم را داشته باشد و انتظار داریم که برنامه‌های مجلس یازدهم در همین راستا باشد.

وی افزود: بعد از ۱۵ روز و پس از تعطیلات انتظار داریم که مشکلات و درد مردم را بررسی کنیم نه اینکه موضوعات دیگر در دستور کار باشد.

نماینده مردم خلخال در مجلس تصریح کرد: تعیین تکلیف و تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران و فرزندان آنها و استفساریه‌ای که امروز در دستور کار پارلمان آمده قانونگذاری جدید بوده و  استفساریه نیست. ضمن اینکه این موضوع قانونگذاری است وباید مراحل و مراتب قانونگذاری جدید طی شود.

نظر شما