شناسهٔ خبر: 165670 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم به‌علت عدم نظارت‌ها بر بازار علاوه بر گرانی با گران‌فروشی هم مواجهند

حسین رئیسی نماینده میناب در مجلس گفت: به دلیل عدم نظارت بر بازار مردم علاوه بر گرانی با گران‌فروشی هم مواجهند به این معنا که یک کالا را با قیمت‌های متفاوتی در بازار تهیه می‌کنند.

به گزارش «نماینده» حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اشاره به وضعیت متلاطم بازار گفت: به دلیل عدم مدیریت و عدم نظارت بر بازار مردم امروز هم با پدیده گرانی کالا مواجه هستند هم با پدیده گرانفروشی آن.

وی ادامه داد: مردم از یک سو با قیمت سرسام‌آور کالاها در بازار مواجهند که هر روز بالاتر می‌رود و از سوی دیگر به دلیل عدم نظارت یک کالا را با چند قیمت متفاوت در بازار تهیه می‌کنند.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر چه تحریم‌ها در بروز وضعیت فعلی در اقتصاد کشور بی‌اثر نیست، اما سوء مدیریت‌ها نیز نقش خود را در این باره دارند.

رئیسی خاطرنشان کرد: تأثیر تحریم‌ها بر اقتصاد کشور و شکننده‌ بودن اقتصاد ما در برابر آن به دلیل عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی است.

وی افزود: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در حد شعار و سمینار و بنر متوقف شده و در عرصه عمل اقدام خاصی را در این زمینه مشاهده نمی‌کنیم.

نماینده مردم میناب در مجلس اظهار داشت: اگر به توان داخلی تکیه می‌شد و همه چیز کشور معطل برجام نمی‌ماند امروز وضعیتی به مراتب بهتری داشتیم و بدعهدی‌های طرف مقابل در این توافق نیز لااقل آسیب کمتری به اقتصاد ما وارد می‌کرد.

نظر شما