شناسهٔ خبر: 165608 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

هاشمی: عدم باور به مشکلات و وجود پلشتی‌ها در دستگاه‌های اجرایی باعث ایجاد وضعیت کنونی شده است

هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: عدم باور به حل مشکلات و وجود پلشتی‌ها به دستگاه‌های اجرایی باعث ناکارآمدی دولت و ایجاد شرایط کنونی در اقتصاد کشور شده است.

به گزارش «نماینده»،سید مهدی هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم، با اشاره به تلاطم‌های موجود در بازار گفت: نبود باور در میان مسؤولان دولتی و نیز وجود پلشتی در دستگاه‌های اجرایی باعث ناکارآمدی دولت و ایجاد شرایط کنونی در اقتصاد کشور شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات امروز کشور ما عدم اجرای اصل 44 قانون اساسی و مردمی کردن اقتصاد است. مردمی که همواره تکیه‌گاه ما در همه شرایط بودند در امور اقتصادی مشارکت داده نشده‌اند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم اظهار داشت: وجود افرادی در دولت که اگر نگوییم ضد انقلابند، غیر انقلابی هستند و نسبت به کشور، نظام و مردم احساس تعهدی ندارند و به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند باعث شده تا کارها به حال خود رها شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: این وضعیت باعث شده تا ما امروز شاهد مشکلاتی در حوزه اقتصادی کشور و به تبع آن در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی باشیم.

وی افزود: مسئولانی که باور آنها ریشه در بیرون از کشور دارد، در این مدت باقیمانده از عمر دولت این دیدگاه خود را کنار بگذارند و مشکلی را حل نمی‌کنند لااقل از افزایش مشکلات جلوگیری کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما