شناسهٔ خبر: 165536 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جزئیات سفرقالیباف به سیستان وبلوچستان/چالشهای استان بایدمرتفع شود

قالیباف نماینده مردم ایرانشهر در مجلس با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس مجلس به سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم چالش ها و کمبودهای این استان حل و فصل شود.

به گزارش «نماینده»،عبدالناصر درخشان، با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس مجلس شورای اسلامی به استان سیستان و بلوچستان گفت: در این سفر سه روزه قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت میدانی از طرح ها و پروژه های سیستان و بلوچستان بازدید کند.

وی بیان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی قرار است به صورت چهره به چهره با مردم گفتگو کند و در جریان مشکلات عدیده و دغدغه های مردم استان سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از جمله اهداف اصلی سفرهای دوره ای رئیس مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمیسیون های مجلس، پیگیری و حل مشکلات مردم است.

درخشان افزود: امیدواریم پتانسیل های بالقوه و فوق العاده استان سیستان و بلوچستان در این بازدید مورد توجه قرار گرفته و از سوی دیگر چالش ها و کمبودهای استان هم مورد بررسی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به تفاوت های معناداری که استان سیستان و بلوچستان در شاخص های توسعه دارد، لازم است مسئولان کشور نگاه ویژه ای به این استان داشته باشند تا با کمک یکدیگر بتوانیم بخشی از مشکلات عمیق و ریشه ای مردم را حل و فصل کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رؤسای کمیسیون های صنایع و معادن، عمران و کشاورزی، آب و منابع طبیعی هم در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی خواهند کرد.

نظر شما