شناسهٔ خبر: 165501 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

یارانه کالایی از «یک مهر» برای مردم محاسبه می‌شود

میر تاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پس از تصویب جزئیات طرح تامین کالاهای اساسی مردم در صحن علنی مجلس یارانه کالایی مردم از ۱ مهر محاسبه و به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره آخرین وضعیت اعطای یارانه کالایی به ۶۰ میلیون ایرانی اظهار داشت: این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصویب و کلیات آن نیز در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده است اما به دلیل ملاحظات دولت مجددا به کمیسیون برگشت و جزئیات آن از هفته بعد در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

وی افزود: پس از تصویب جزئیات طرح تامین کالاهای اساسی مردم در صحن علنی مجلس یارانه کالایی مردم از ۱ مهر محاسبه خواهد شد و به یارانه کالایی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: اعتبار یارانه کالایی به  ۶۰ میلیون ایرانی تعلق خواهد گرفت که ۲۰ میلیون نفر ۲ برابر و برای ۴۰ میلیون نفر نیز به صورت عادی واریز خواهد شد و با این یارانه غیرنقدی صرفا می‌توان از فروشگاه‌هایی که بعدا اعلام می‌شود خریدها را صورت دهند.

نظر شما