شناسهٔ خبر: 165494 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تمدید محدودیت کرونایی صنوف در تهران تا 25 مهر

صنوف رئیس اتاق اصناف با اشاره به تمدید تمامی محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته جاری گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری به مدت یک هفته پلمب می‌شوند.

به گزارش «نماینده»،قاسم نوده فراهانی، گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی که در هفته گذشته از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغ شد، تا روز 25 مهرماه تمدید شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: براساس مصوبه ابلاغی ستاد ملی کرونا این محدودیت‌ها شامل دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مدارس، مدارس شبانه روزی، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، سینما، تئاتر، موزه و باغ موزه، مساجد و مصلی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، کافه، قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها است. 

وی با تاکید دوباره به محدودیت های کرونایی تا پایان هفته جاری و لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اصناف بیان داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری در تهران و در راستای کنترل این بیماری برگزاری مراسمات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همچنین همایش‌ها ممنوع است. 

نوده فراهانی اظهار داشت: در ابلاغیه مذکور همچنین به بسته بودن باغ وحش، شهربازی، مراکز تفریخی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی و عدم برگزاری نماز جمعه تاکید شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران در پاسخ به این سوال که با واحدهای صنفی متخلف چه برخوردی می‌شود، گفت: تمامی صنوف مشمول این محدودیت‌ها در صورت فعالیت در هفته جاری تا یک ماه پلمب می‌شوند.

نظر شما