شناسهٔ خبر: 165473 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

ایران به نتیجه انتخابات آمریکا چشم ندوخته است

نوش آبادی// رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی: آمریکا در جهان نشان داد که با انتخاباتی پرتنش روبروست و ایران به نتیجه این انتخابات چشم ندوخته است.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی درباره انتخابات پیش روی آمریکا و شرایط کرونایی ترامپ، اظهار داشت: بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان از لحاظ ماهوی فرقی را شاهد نیستیم و نظام سلطه، نظام استیلا بر دیگران است و آن‌ها امتحان خود را پس دادند.

وی افزود: دولت‌های مختلف آمریکا در این سال‌ها نشان دادند که اهدافشان یکی است وفقط دارای روش‌های متفاوتی در شیوه اجرا با ایران هستند و ما نیز نباید منتظر باشیم که چه اتفاقی در آمریکا در جریان انتخابات رخ می‌دهد.

نماینده ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سیاست آمریکا در پشت پرده توسط کسانی دیگر تعیین می‌شود و روش‌های آن‌ها فقط متفاوت است.

نوش آبادی با اشاره به مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ قبل از ابتلا به کوید ۱۹، گفت: مردم امریکا و دنیا با رفتارهای سبک و یک گفتمان بی مایه روبرو شدند و کسی که خود (ترامپ) را به عنوان یک پیمانکار ساختمان معرفی میکند، برای این کشور افت دارد که چنین فردی رئیس جمهور می‌شود و آمریکایی‌ها فهمیدند که سرشان کلاه می‌رود.

وی اضافه کرد: موضوع کرونای ترامپ در شرایط فعلی اینکه چقدر صحت دارد یا خیر، مورد بحث است و در هر حال امریکا یک انتخابات سختی را در پیش دارد و مردم نیز مردد هستند چرا که دو نامزد اصلی این کشور همدیگر را به تقلب و رفتارهای ریاکارانه متهم می‌کنند.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی گفت: سیاست‌های ایران در مقابل آمریکا مشخص است و سیاست‌های استعمارگرایانه وتجاوزگرانه آن‌ها هم مشخص است و قدرت پوشالی آن‌ها زیر سوال می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان یادآور شد: ادبیاتی که آمریکایی‌ها امروز بکار می‌برند تهی شدن آن‌ها از آرمان‌های انسانی و اخلاقی را نشان می‌دهد و شاید در بخش نظامی و اقتصادی حرفی برای بیان داشته باشند، اما از لحاظ تمدن، فرهنگ و اخلاق از خیلی کشورها عقب‌تر هستند و یک ادبیات سبک و سخیفی از سقوط فرهنگ و اخلاق را در تبلیغات انتخاباتی آن‌ها می‌بینیم.

نظر شما