شناسهٔ خبر: 165439 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دیدار دکتر قالیباف با کادر درمان نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است/ روحیه انقلابی در همه دستگاه‌ها باید زنده شود

سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دیدار با کادر درمان همان فرهنگ دوران دفاع مقدس است و باید این فرهنگ دوباره زنده شود.

به گزارش «نماینده» سارا فلاحی با اشاره به بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) به منظور بررسی روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان و لغو جلسه سران قوا از سوی دولت،  گفت: دیدار با کادر درمانی و حضور در بین مردم رفتاری است که مسئولین از اول انقلاب حاکم اما درحال حاضر کمرنگ شده است.

وی با اشاره به لزوم احیای روحیه انقلابی دربین مسولان کشور، افزود: روحیه انقلابی می‌گوید که مردم و مسئولین تفاوتی با هم نداشته باشند و مسئولین باید وظایف شان را انجام دهند و فاصله بین مردم و مسئولین باید بسیار کمتر از این باشد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و شیروان در مجلس با تاکید بر این که دکتر قالیباف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرده است، اظهار کرد: حضور مسئولین در بین کادر درمانی که زحمت می‌کشند، در واقع وظیفه مسئولین جهادی  است اما متاسفانه از فرهنگ مبتنی بر کار و تلاش برای مردم  دور شده ایم و وقتی برخی از مسئولین کار خوب و صوابی انجام می‌دهند، باید به آن پرداخت. دکتر قالیباف در راستای وظیفه و مسئولیتی  که در قبال مردم دارند با کادر درمان دیدار کرده اند.

فلاحی با اشاره به تغییر رویه بررسی و تصویب لایحه بودجه سال ۹۹ در مجلس دهم به دلیل شیوع ویروس کرونا، مطرح کرد: مجلس دهم به نوعی بعد از شیوع ویروس کرونا تقریبا تعطیل شد و بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ را به کمیسیون تلفیق بودجه واگذار کردند؛ اما مجلس یازدهم خود را موظف می‌داند به مشکلات مردم بپردازد.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرهنگ جهادی مجلس یازدهم، خاطرنشان کرد:این روحیه، فرهنگ دوران دفاع مقدس است، با همین فرهنگ توانستیم دشمن را شکست دهیم؛ به نظر من این فرهنگ باید دوباره زنده شود و همه مسئولین موظف هستند در این راستا حرکت کنند.  

گفتنی است؛ پس از بازدید سرزده دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی(ره) به منظور بررسی روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان، دولت جلسه سران قوا را که قرار بود امروز(سه‌شنبه ۱۵ مهرماه) به میزبانی مجلس برگزار شود با بهانه احتمال انتقال کرونا از  رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور لغو کرد.

نظر شما