شناسهٔ خبر: 165432 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

پاسخ ضمنی فرمانده ستاد کرونای تهران به ادعای خبرگزاری دولت

افتضاح رسانه‌ای خبرگزاری دولت/ایرنا:رعایت نکردن پروتکل‌ها توسط قالیباف؛ علت لغو نشست سران قوا/زالی:رئیس مجلس پروتکل‌ها را رعایت کرد

روحانی شامگاه دوشنبه (14 مهر) خبری در رسانه‌ها با عنوان "لغو غیر منتظره جلسه سران قوا از سوی رئیس جمهور" منتشر شد.

به گزارش «نماینده» شامگاه گذشته (دوشنبه ۱۴ مهر) خبری در رسانه‌ها با عنوان «لغو غیرمنتظره جلسه سران قوا از سوی رئیس جمهور» منتشر شد که حکایت از تصمیم یکطرفه از جانب دولت داشت.

خبرگزاری دولتی ایرنا در اقدامی غیر حرفه ای و عجولانه، ابتدا برای توجیه لغو یکطرفه نشست سران قوا از سوی روحانی به دستور وزیر بهداشت استناد میکند، اما دقایقی بعد از انتشار این خبر و با واکنش وزیر بهداشت به این خبرسازی خبرگزاری دولت، ایرنا تیتر خبر خود را به "درخواست کمیته درمان ستاد کرونا" تغییر میدهد.

نهایتاً نیز این خبرگزاری، عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی رئیس مجلس را دلیل لغو جلسه اعلام میکند. البته مشاهدۀ تصاویر قالیباف که پروتکلها را رعایت کرده و از لباس محافظ و دو ماسک چند لایه استفاده کرده است نشان میدهد این دلیل نیز پایه و اساس درستی ندارد.

خبر اولیۀ ایرنا که درخواست وزیر بهداشت را دلیل لغو جلسه اعلام کرده است. 

دومین تیتر ایرنا در جهت توجیه تراشی برای لغو جلسه 

سومین تیتر خبرگزاری دولتی ایرنا برای خبر لغو جلسه سران قوا

*فرمانده ستاد کرونای تهران: رئیس مجلس پروتکل‌ها را رعایت کرد

بعد از بازی رسانه ای که خبرگزاری وابسته به دولت راه انداخت، علیرضازالی فرمانده ستاد کرونای تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انتظار همکاران ما این بود که مسئولین ارشد در کنارشان قرار بگیرند، حضور قالیباف به همکاران ما روحیه و انگیزه داد، تاکید کرد:رئیس مجلس تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بود.

درحال بارگزاری...

دریافت فایل زالی با حجم
15 MB

نظر شما