شناسهٔ خبر: 165429 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

امیرآبادی: لغو نشست سران قوا واقعا خجالت آور است/ دهنوی: رئیس جمهور فقط دغدغه سلامتی خود را دارد

سران قوا نمایندگان مجلس شورای اسلامی از لغو جلسه سران قوا توسط دولت به بهانه بازدید میدانی رئیس مجلس از بیمارستان امام خمینی (ره) انتقاد کردند.

به گزارش «نماینده» پس از بازدید سرزده رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام خمینی به منظور بررسی روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان، دولت جلسه سران قوا را که قرار بود امروز(سه‌شنبه ۱۵ مهر ماه) به میزبانی مجلس برگزار شود با بهانه احتمال انتقال کرونا از دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور لغو کرد.

تعدادی از نمایندگان در توئیتر نسبت به لغو جلسه سران قوا از سوی دولت، واکنش نشان داده و از آن انتقاد کردند.

سید محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در واکنش به لغو جلسه سران قوا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«رئیس جمهور، جلسه سران قوا را که قرار بود در مجلس برگزار شود، لغو کرده است. او در بحبوحه مشکلات معیشتی و آمارهای ناامیدکننده اقتصادی و در شرایطی که مردم به تدبیر رئیس دولت احتیاج دارند، فقط دغدغه سلامتی خود را دارد. آیا این هم تقصیر وانشنگتن است؟»

همچنین احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم و عضو هیات رئیسه مجلس نیز از لغو جلسه سران قوا توسط دولت انتقاد کرد و در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«قالیباف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از بیمارستان بازدید می‌کند. رئیس دفتر رئیس جمهور طی تماسی با مجلس لغو جلسه سران قوا را اعلام می‌کند. دلیل: احتمال انتقال کرونا از قالیباف به روحانی. واقعا خجالت آور است.»

نظر شما