شناسهٔ خبر: 165417 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رزم حسینی نشان دهد که بودن با نبودنش در وزارت صنعت فرق دارد

گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر صمت با کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار نشان دهد که بودن و نبودنش در وزارت صنعت، معدن و تجارت فرق دارد.

 به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت متلاطم بازار گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت با عملکردش در کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار نشان دهد بودن و نبودنش در راس این وزارتخانه با هم فرق دارد.

وی افزود: مردم از وزارت صمت انتظار کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار و به ویژه شفافیت در قیمت‌ها را دارند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: وزارت صمت ابتدا باید قیمت هر کالایی را به صورت شفاف اعلام کند و مردم با مراجعه به سامانه‌ای که در این باره طراحی می‌شود بدانند که قیمت هر کالا چقدر است.

گودرزی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر باید بعد نظارتی وزارت صمت نیز فعال شود و وضعیت به گونه‌ای باشد که با اطلاع‌رسانی به مردم درباره گرانفروشی‌ها، برخورد جدی با متخلفان از سوی دولت و وزارت صنعت صورت گیرد.

وی افزود: قوه قضائیه هم در این ماجرا به کمک دولت بیاید و در مواردی که دولت کوتاهی داشته با متخلفان برخورد کند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: ما در مجلس طرح تأمین کالاهای اساسی را در دستور کار داریم و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه کار تصویب آن را ادامه خواهیم داد.

نماینده بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس در صدد است تا با تصویب این طرح در گذار از این وضعیت اقشار ضعیف بتوانند کالاهای حداقلی خود را تأمین کنند تا از این وضعیت عبور کنیم.

نظر شما