شناسهٔ خبر: 165416 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بیشتر مشکلات پیش‌آمده در حوزه اقتصاد ربطی به تحریم‌ها ندارد

شهریاری نماینده زاهدان در مجلس گفت: مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصادی کشور ربطی به تحریم‌ها ندارد بلکه مربوط به ناکارآمدی و ناتوانی دولت است.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: از این دولت بی‌تدبیر و ناامید انتظاری بیش از این نیست.

وی ادامه داد: دولت ابتدا فضاسازی و شانتاژ خبری راه انداخته بود که مجلس به وزیر بازرگانی رأی نمی‌دهد. حال که وزیر صمت را معرفی کرد و مجلس هم رأی داد ببینیم چه کار خواهد کرد.  

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عامل اصلی همه این مشکلات خود دولت است و مشکلات پیش آمده امروز ربطی به تحریم ندارد بلکه ناکارآمدی دولت باعث ایجاد مشکل شده است.  

شهریاری خاطرنشان کرد: امروز مردم مشکلات زیادی دارند و نمی‌دانند باید به که مشکلات‌شان را بگویند.

وی افزود: تنها نمایندگان هستند که مردم می‌توانند به صورت تلفنی و حضوری مشکلات‌شان را مطرح کنند والا در حوزه مسئولان اجرایی که مردم حتی نمی‌توانند یک بخشدار را برای طرح مشکلات خود ببینند.  

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت:‌البته علت این هم این است که مسئولان اجرایی جوابی برای مردم ندارند چرا که مشکلات پیش آمده به خاطر ناتوانی آنهاست و آنها هیچ پاسخی برای مردم ندارند.  

نظر شما