شناسهٔ خبر: 165397 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شورای شهر به دنبال استیضاح حناچی

میرلوحی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه انجام برنامه‌های اولویت‌محور تحقق‌پذیر باید با شتاب بیشتری در شهر اجرا شود، گفت: قفل پروژه‌های مشارکتی باز شده و شهردار باید پیگیر تحقق مطالبات از دولت باشد.

به گزارش «نماینده» محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران درباره موضوع استیضاح پیروز حناچی شهردار تهران و اظهارنظر برخی از اعضای شورای شهر در این زمینه اظهار داشت: موضوع استیضاح جدی نیست، ولی اعضای شورای شهر از حناچی درخواست دارند که سرعت اقدامات در سطح شهر افزایش یابد و اگر این موضوع مدنظر قرار گیرد، ما هم حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم، بنابراین با توجه به اینکه سال آخر فعالیت مدیریت کنونی شهری است، کارها باید همت و شتاب بیشتری بگیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: موضوع اجرای طرح‌های اولویت‌محور را در جلسه هم‌اندیشی با پیروز حناچی مطرح کردیم و ایشان هم نقدها را قبول کردند و قرار شد که اقدامات بیشتری در تأمین اتوبوس و مترو انجام گیرد که اگر نتیجه دهد، ما هم به آنها خداقوت می‌گوییم. همچنین در بازپس‌گیری املاک نیز باید شتاب کارها بیشتر شود.  

میرلوحی خاطرنشان کرد: هر چند که شرایط کرونا محدودیت منابع مالی ایجاد کرده، ولی انتظار داریم که برنامه‌ها براساس اولویت انجام گیرد که افتتاح ۱۲ ایستگاه مترو جزو این اولویت‌هاست و ما در شورا همچنان بر سر قولمان هستیم.  

وی بیان داشت: برای پروژه‌های محلی کوچک‌مقیاس ۲ هزار میلیارد تومان منابع گذاشتیم و اکثر اعضای شورا معتقد هستند که حناچی باید به شدت پیگیر اجرای برنامه‌های اولویت‌محور تحقق‌پذیر باشد.  

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خوشبختانه اخیرا قفل‌های پروژه‌های مشارکتی باز شده است، گفت: شهرداری باید به جد پیگیر تحقق مطالبات از دولت باشد.  

نظر شما