شناسهٔ خبر: 165382 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انتقال سابقه بیمه بین صندوق بیمه روستاییان و عشایر و صندوق تامین اجتماعی

احسان ارکانی رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس خواستار انتقال سابقه بیمه بین صندوق بیمه روستاییان و عشایر و صندوق تامین اجتماعی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

به گزارش «نماینده» احسان ارکانی،  نماینده مردم نیشابور و فیروزه و رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی   به منظور پیگیری موضوعات مختلف حوزه انتخابیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت:با توجه به تجربه حضور و مدیریت در این وزارتخانه در دولت دهم، و شناخت شرح وظایف و حوزه‌های کاری آن، خواستار همکاری بیشتر و توجه افزون‌تر این وزارتخانه به شهرستان‌های نیشابور و فیروزه و زبرخان شدم.

وی ادامه داد: مشکلات بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار، ساماندهی بیمه رانندگان فعال در حوزه حمل‌ونقل بار و مسافر درون‌شهری و برون‌شهری، انتقال سابقه بیمه بین صندوق بیمه روستاییان و عشایر و صندوق تامین اجتماعی و همچنین مشکل انبار گمرک نیشابور فی‌مابین سرمایه‌گذار بخش خصوصی و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی (وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) از جمله مشکلات و مسائلی بود که در دیدار مطرح شد.

گفتنی است؛   محمد شریعتمداری در این دیدار نیز با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده بویژه در حوزه بهزیستی و تامین اجتماعی، خواستار همفکری بیشتر در موضوعات و طرح‌های مرتبط با آن وزارتخانه گردید همچنین دستورات لازم را در این خصوص مسائل و مشکلات مطرح شده صادر نمود.

نظر شما