شناسهٔ خبر: 165372 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سیاست آمریکا در قبال ایران، همیشه یکی است تنها ویترین تغییر می‌کند

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در آمریکا همیشه سیاست یکی است تنها ویترین تغییر می کند و این انتظار که با تغییر رئیس جمهور، مواضع سلطه جویانه آنها تغییری کند، کاملا اشتباه است.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار اظهار داشت: گره زدن مسائل داخلی کشور به انتخابات آمریکا اشتباه استراتژیک و آدرس غلط دادن به مردم است، راه حل مشکلات کشور در برنامه‌ریزی صحیح، تلاش و آسیب شناسی مسیر های اشتباه گذشته است.

وی افزود: دموکرات وجمهوری خواه در آمریکا شاید برای مردم آمریکا تفاوت داشته باشند اما دیگاه سلطه جویانه و منعت طلبانه آنها در مواجهه با ملت های دنیا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد و از نظر راهبردی تفاوتی ندارند و هرگز دست از دخالت های بی مورد در امور ملت ها برای پیش برد منافع آمریکا و نفوذ در عمق کشورهای مختلف برای تاراج منابع آنها بر نخواهند داشت.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: در آمریکا همیشه سیاست یکی است تنها ویترین تغییر می کند و این انتظار که با تغییر رئیس جمهور، مواضع سلطه جویانه آنها تغییری کند، کاملا اشتباه است.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت:همانطور که رهبری معظم انقلاب اشاره کردند حکایت آمریکا همان دستکش مخملی و دست و پنجه چدنی است تفاوتی بین سیاست مداران آمریکا در این موضوع وجود ندارد و فقط ظاهر تغییر می کند.

نظر شما