شناسهٔ خبر: 165300 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

منتقل نکردن مالکیت خودروها به نمایندگان نشان از عزم مجلس برای پرهیز از ورود به حاشیه سازی هاست

بهزاد رحیمی عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید هرچند در ادوار قبلی مجلس نیز خودرو به منظور رسیدگی به امور مربوط به حوزه انتخابیه در اختیار نمایندگان قرار میگرفت اما هیچ یک از فضاسازی ها و تخریب هایی که علیه مجلس یازدهم انجام گرفت، ایجاد نمی شد این امر نشان از عملکرد مناسب وکلای مردم در خانه ملت طی ۴ ماه گذشته دارد.

به گزارش «نماینده» بهزاد رحیمی درباره تصمیم هیات رئیسه مجلس مبنی بر اینکه خودروی دنا به نام نمایندگان نشود، گفت: هرچند در ادوار قبلی مجلس نیز خودرو به منظور رسیدگی به امور مربوط به حوزه انتخابیه در اختیار نمایندگان قرار میگرفت اما هیچ یک از فضاسازی ها و تخریب هایی که علیه مجلس یازدهم انجام گرفت، ایجاد نمی شد این امر نشان از  عملکرد مناسب وکلای مردم در خانه ملت طی ۴ ماه گذشته دارد تصویب طرح هایی مانند اخذ مالیات از خانه های خالی، خرید تضمینی گندم، طرح تامین کالاهای اساس  گواه این ادعا است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوسازی ها علیه مجلس یازدهم نمایندگان را دلسرد نمی کند زیرا آنها از پشت پرده ی این تخریب ها آگاه هستند، افزود: در حال حاضر تمام هجمه ها علیه نمایندگان با هدف تخریب اذهان عمومی و ناامید کردن مردم شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه علیرغم اینکه در مجالس قبلی نیز خودرو در اختیار نمایندگان قرار می گرفت اما هیچ یکی از هجمه های کنونی به وجود نمی آمد، اضافه کرد: برخی در تلاش اند عملکرد مناسب مجلس یازدهم را کمرنگ کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: این هجمه ها از سوی برخی دولتمردان و کاندیداهای دوره یازدهم که از ورود به مجلس بازماندند، است.

وی ادامه داد: منتقل نکردن مالکیت خودروها به نمایندگان نشان از عزم مجلس برای پرهیز از ورود به حاشیه سازی هاست.  اینکه هیئت رئیسه تصمیم گرفته، خودروهای تحویل گرفته شده در اختیار و مالکیت مجلس باشد و تحویل نمایندگان نشود، اقدامی است نشان می‌دهد در مجلس به فکر خدمت به مردم و پرهیز از ورود به حاشیه سازی های ساختگی کسانی هستند که می‌خواهند مردم را از مجلس ناامید کنند.  همه نمایندگان مجلس دغدغه حل مشکلات اساسی مردم را دارند و در این مسیر راهی جز تلاش و فعالیت و پرهیز از ورود به حاشیه های ساختگی نداریم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: نمایندگان از این جوسازی ها دلسرد نمی‌شوند و همچنان با قدرت برای رفع مشکلات مردم تلاش و برنامه‌ریزی می کنند.

نظر شما