شناسهٔ خبر: 165291 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای برای مذاکره با آمریکا ندارد

عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ باید آرزوی مذاکره با ایران را به گور ببرد؛ چرا که جمهوری اسلامی ایران با قاتل سردار دلها؛ شهید قاسم سلیمانی هرگز مذاکره نمی کند.

به گزارش «نماینده» علی‌اصغر عنابستانی به طرح مجدد مذاکره از سوی ترامپ اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در گذشته با آمریکایی‌ها مذاکره کرده بود و از همان ابتدا هم می‌دانستیم که  آمریکایی‌ها غیر قابل اعتماد هستند، زیرا به قواعد و قوانین بین‌المللی پایبند نیستند و در معاهده برجام بدعهدی ایالات متحده برای همگان به اثبات رسید.

نماینده مردم سبزوار در ادامه افزود: مذاکره با آمریکا هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد، زیرا ایالات متحده سردار سلیمانی را به شهادت رسانده و اتفاقا ترامپ باید در انتظار انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرایط امروز ایران اسلامی برای مذاکره مناسب نیست، گفت: باید توانمندی‌های داخلی را فعال کنیم و از موضع قدرت وارد مذاکره با دنیا شویم.

وی تصریح کرد: اگر ظرفیت‌های موجود در کشور فعال شوند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برطرف خواهند شد، چرا که  با فعالسازی ظرفیت‌ها جهش تولید اتفاق خواهد افتاد و از این طریق نیز بیکاری، گرانی و رکود در جامعه مرتفع خواهد شد.

نظر شما