شناسهٔ خبر: 165199 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت فردا برگزار می‌شود

رزم حسینی جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت فردا در مجلس برگزار می‌شود و موافقان و مخالفان وزیر هر یک به مدت 15 دقیقه در این جلسه مطالب خود را بیان خواهند کرد.

به گزارش «نماینده»،جلسه رأی اعتماد به علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت فردا (سه شنبه 8 مهرماه 99) در مجلس برگزار می‌شود.

در جلسه رأی اعتماد ابتدا رئیس جمهور به مدت یک ساعت فرصت دارد تا از وزیر پیشنهادی و برنامه‌های وی دفاع کند و سپس موافقان و مخالفان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد وزیر می‌پردازند.

در جلسه رأی اعتماد به قید قرعه دو نفر به عنوان موافق و دو نفر به عنوان مخالف صحبت خواهند که هر یک به مدت 15 دقیقه برای ارائه مطالب خود وقت دارند که البته می‌توانند بخشی یا تمام وقت خود را در اختیار نماینده دیگری قرار دهند.

پس از صحبت‌های موافقان و مخالفان، وزیر پیشنهادی 30 دقیقه فرصت دارد تا به سوالات و ابهامات مخالفان پاسخ دهد و پس از اتمام زمان 30 دقیقه‌ای وزیر پیشنهادی رأی‌گیری انجام می‌شود.

همچنین پیش از برگزاری جلسه رأی اعتماد در نشست علنی فردای مجلس سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس سخنرانی خواهد داشت.

نظر شما