شناسهٔ خبر: 165185 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اولتیماتوم شورای شهری‌ها به حناچی

حناچی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تحقق برنامه‌های اولویت‌محور مطالبه جدی شورای‌شهری‌ها از حناچی است، گفت: چنانچه برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق بودجه و عملیاتی شدن پروژه‌ها انجام نگیرد، تغییر شهردار پایتخت محتمل است.

به گزارش «نماینده»، محمدی سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره درآمد و هزینه‌های شهرداری اظهار داشت: مدیریت شهری علی‌رغم همه چالش‌ها و مشکلات کشور می‌تواند بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان بودجه سال ۹۹ را محقق کند، به شرط اینکه شورا با شهردار تهران عهد اخوت نبندد.  

وی افزود: همچنین شهردار تهران باید بداند که اگر به برنامه‌ها عمل نکند، ممکن است شورا هر لحظه نسبت به تغییر آن اقدام کند.  

این عضو شورای شهر تهران گفت: باید جلسه‌ای با حناچی داشته باشیم و منابع اعتباری شهرداری با مجموعه تمهیداتی که می‌توان اجرا کرد بررسی شود. به نظر من منابع درآمدی شهرداری قابلیت تحقق دارد و نه تنها یک‌هزار پروژه محله‌ای، بلکه چندین برابر آن را می‌توان انجام داد.  

وی تصریح کرد: این دیدگاهی که در شهرداری به وجود آمده که مدیران اعلام می‌کنند منابع درآمدی وجود ندارد و نمی‌توانیم کارها را انجام دهیم، باید اصلاح شود.  

وی تصریح کرد: شهردار تهران باید بداند که موضوع تحقق برنامه‌های اولویت‌محور، مطالبه جدی شورای شهر است و چنانچه به برنامه‌ریزی برای تحقق بودجه اقدام نکند، تغییر شهردار تهران محتمل است.  

نظر شما