شناسهٔ خبر: 165182 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر ۲۴ نماینده به دژپسند درباره لزوم رسیدگی به تخلفات بانک آینده

دژپسند تعداد ۲۴ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم رسیدگی به تخلفات بانک آینده در تسهیلات اعطایی به شرکت‌های زیر مجموعه خود را متذکر شدند.

به گزارش «نماینده» تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ مهر ۹۹) مجلس توسط روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است؟

علیرضا نظری نماینده مردم خمین به اتفاق ۲۳ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی لزوم رسیدگی به تخلفات بانک آینده در تسهیلات اعطایی به شرکت‌های زیر مجموعه خود را متذکر شدند.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضرورت بهره‌مندی قالیبافان از تسهیلات کرونا را متذکر شد.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر آموزش و پرورش لزوم توجه به دغدغه و نگرانی معلولان در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش و نیز به وزیر علوم، ضرورت انتخاب منشیان توانمند، مسلط و باحوصله جهت استقرار در کنار معلولان متقاضی شرکت در آزمون‌های گوناگون را متذکر شد.

سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران به رئیس جمهور ضرورت رسیدگی به وضعیت آشفته بازار خودرو را متذکر شد.

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد به اتفاق ۵۰ نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور به خاطر ناتوانی بی‌سابقه دولت در مهار عوامل مؤثر بر قیمت ارز و افزایش افسارگسیخته قیمت دلار تذکر دادند.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که چرا هیچ نظارتی بر افزایش قیمت چشمگیر اقلام مورد نیاز و ضروری روزمره مردم صورت نمی‌گیرد.

علیرضا نظری نماینده مردم خمین به اتفاق ۴۴ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزرای اقتصاد و راه عنوان کردند که چرا بانک‌ها در ارائه تسهیلات ودیعه مسکن مصوب هیأت دولت به مردم تضامین خارج از توان آنها طلب می‌کنند.

حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل به وزیر امور خارجه در باره لزوم اقدام جدی درباره حقابه رودخانه‌های مرزی تذکر داد.

نظر شما