شناسهٔ خبر: 165181 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ عمل می‌کنند

ارکانی نماینده نیشابور در مجلس گفت: هرجا انقلابی عمل شود مجلس و مردم دنباله رو آن خواهند بود لذا نباید اجازه داده شود مردم، مجلس را شریک اقدامات نامناسب و نابسامانی‌ها بدانند.

به گزارش «نماینده» احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۶ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: امروز حرف مردم در رابطه با فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی است؛ در حوزه مسکن، خودرو و ارز شاهد از هم گسیختگی هستیم در حالی که وزیر صمت به روش سنگالی برکنار و تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ عمل می کند.

وی افزود: بازار خودرو رها شده و مردم را به بورس دعوت و ناگهان مردم را در این بازار به حال خود رها می‌کنند؛ دلار با نرخ ۳ هزار تومان تحویل دولت کنونی داده شد و امروز نرخ آن به ۳۰ هزار تومان رسیده است؛ داشتن مسکن نیز به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است.

ارکانی اظهار داشت: مردم در این همه فشار مچاله شده و گلایه دارند لذا باید صحبت آنها شنیده شود؛ آقای روحانی قرنطینه است از این رو رئیس مجلس باید با دولت و نابسامانی‌هایش مماشات نکند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: نباید فراموش شود که سوال و استیضاح دو ابزار مجلس هستند که نباید اجازه دهیم استفاده از آنها برای رفع مشکلات کمرنگ شود.

ارکانی خطاب به رئیس مجلس اظهار کرد: هرجا انقلابی عمل شود مجلس و مردم دنباله رو آن خواهند بود لذا نباید اجازه داده شود مردم مجلس را شریک اقدامات نامناسب و نابسامانی‌ها بدانند.

نظر شما