شناسهٔ خبر: 165129 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آخرین جزئیات ارائه کارت بلیت رایگان مترو به خبرنگاران

مترو مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران آخرین وضعیت ارائه کارت بلیت مترو و اتوبوس به خبرنگاران را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» عمار سعیدیان فر درباره آخرین جزئیات ارائه کارت بلیت مترو رایگان به خبرنگاران اظهارداشت: پس از اتمام ارایه طرح ترافیک خبرنگاران فرایند بررسی مدارک خبرنگاران جهت ارایه کارت بلیت مترو را آغاز کردیم و تاکنون ۲ هزار و ۶۲ کارت بلیت خبرنگاری تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه پیامک تخصیص کارت بلیت مترو برای واجدین شرایط که مدارکشان در سامانه کامل بوده است ارسال شده است، گفت: چنانچه خبرنگاری درخواست کارت بلیت داشته اما پیامک تخصیص برایش ارسال نشده بطورحتم نقص مدرک داشته است.

 مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی ادامه داد: آن دسته از خبرنگاران که نقص مدرک داشته‌اند باید نواقص مدارک خود را بر طرف کنند، در غیر اینصورت کارت بلیت مترو به آنها ارائ نخواهد شد.

سعیدیان فر در ادامه تصریح کرد: واجدین شرایط دریافت کارت بلیت که جهت صدور کارت بلیت معرفی شده‌اند، در صورتی که کارت بلیت خبرنگاری یک‌ساله فعال داشته باشند (کارت بلیت سال ۹۸ ) مبلغ تخصیص یافته برای سال ۱۳۹۹ در آن کارت شارژ می‌شود.

 وی بیان داشت: خبرنگاران در صورت نداشتن کارت بلیت باید به نشانی اینترنتی http://eticket.tehran.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند و ضمن تکمیل اطلاعات خواسته شده نسبت به بارگذاری عکس و معرفی نامه نیز اقدام کنند.

نظر شما