شناسهٔ خبر: 165119 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پرونده «پتروشیمی‌ها»، «قاچاق کالا و ارز» و «بورسیه‌ها» در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰

نصرالله پژمانفر در حاشیه بازدید از سایت نماینده رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برنامه کاری این هفته کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» نصرالله پژمانفر با اشاره به جلسات هفته جاری کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، گفت: پرونده های متعددی در حال بررسی و رسیدگی است، تدوین و نهایی شدن این پرونده ها پیچیدگی های خاص خود را دارد با این حال تلاش شده است که در جلسات این هفته سه موضوع در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از گزارش هایی که در حال آماده شدن است، پرونده  مشکلات مالیاتی، تولید و توزیع محصولات پتروشیمی ها است که در نشست های گذشته به آن پرداختیم، اکنون باید گزارش های متعدد  آن جمع بندی، بررسی و نهایی شود.

وی بیان کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مسئله قاچاق کالا و ارز بود، گزارش این موضوع نیز در حال آماده شدن است تا در صحن کمیسیون مورد ارزیابی نهایی قرار گیرد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر کمیته فرهنگی و اجتماعی گزارشی در باره موضوع بورسیه ها  دارد که در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بحث های دیگری نیز در کمیسیون وجود داشت اما به دلیل پیچیدگی کارها گزارش آن‌ها هنوز نهایی نشده است، با این حال در صورت نهایی شدن مباحث و گزارش ها، رسیدگی به سایر بحث ها در دستور کار کمیسیون قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، طبق اعلام کمیسیون اصل ۹۰، اعضای این کمیسیون روزهای یکشنبه و سه شنبه ۶ و ۸ مهرماه جلساتی خواهند داشت.

نظر شما