شناسهٔ خبر: 164969 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گزارش حاجی‌میرزایی به نمایندگان درباره اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

حاجی میرزایی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون برای ارائه گزارش درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است وزیر در روز سه شنبه با حضور در کمیسیون گزارشی پیرامون اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  به اعضا ارائه دهد.

وی درباره علت برگزاری نشست مشترک اعضای کمیسیون آموزش با وزیر آموزش و پرورش، بیان داشت: این جلسه مشترک جهت پیگیری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه ارائه گزارش عملکرد کمیته‌ های شش گانه کمیسیون دیگر دستورکار اعضای کمیسیون در روز سه شنبه است، اظهار داشت: در روز دوشنبه نیز کارگروه فرهنگ و تربیت اسلامی کمیسیون آموزش با موضوع بررسی مسائل فرهنگی و تربیتی در آموزش و پرورش جلسه خواهد داشت.

حجت الاسلام فلاحی، اضافه کرد:همچنین قرار است در روز یکشنبه، اولویت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی و در نهایت گزارشی در این زمینه تدوین شود.

نظر شما