شناسهٔ خبر: 164935 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از «کیفیت و قیمت خودرو» در مجلس

ایران خودرو سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از کیفیت و قیمت خودرو در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده»، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در تشریح دستورکار هفته جاری کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: استماع و بررسی گزارش روح‌الله ایزدخواه درباره طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک در دستورکار جلسه روز یکشنبه اعضای کمیسیون قرار دارد.

وی با اشاره به دیگر دستور کار اعضای کمیسیون صنایع در روز یکشنبه، بیان داشت: اعضای این کمیسیون در این روز بررسی لایحه اصلاح قانون بخش تعاونی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار دارند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس در تشریح دستور کار روز سه شنبه این کمیسیون، گفت: کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز سه‌شنبه میزبان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص است تا درخواست انجام «تحقیق و تفحص از کیفیت و قیمت خودرو» و «وضعیت مشکلات صنعت خودروسازی و تصمیمات چندگانه در نرخ گذاری‌ها و توزیع آن و عدم رعایت عدالت» در این صنعت، بررسی شود.

فیروزی اضافه کرد: همچنین بررسی ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای تولید داخل با دعوت از سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، تعزیرات حکومتی و همچنین ستاد تنظیم بازار دیگر دستور کار اعضای کمیسیون صنایع در روز سه‌شنبه است.

نظر شما