شناسهٔ خبر: 164905 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تفاهم‌نامه مشترک شهرداری تهران و سازمان اوقاف

مسکن عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین شهرداری تهران و سازمان اوقاف جهت خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان در دستور کار است و ساز و کار تهاتر برخی املاک به زودی در این زمینه مشخص می‌شود.

به گزارش «نماینده»، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران  درباره وضعیت ایمنی بازار بزرگ پایتخت گفت: بر اساس بررسی‌ها و هم‌اندیشی‌های انجام گرفته قرار شده است کمیته زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به صورت هفتگی برگزار شود و موضوعاتی جهت ارزیابی و برنامه‌ریزی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گیرد که بررسی موضوع بازار بزرگ تهران از جمله این موضوعات است.

وی افزود: در جلسه اخیر این کمیته که هفته جاری برگزار شد معاون هماهنگی امور استانداری تهران، رئیس سازمان اوقاف تهران و مدیرعامل سازمان نوسازی پایتخت حضور داشتند و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه شهری مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: بخش‌هایی از املاک بازار تهران از جمله یک ایستگاه آتش‌نشانی در محدوده بازار مربوط به سازمان اوقاف است البته این ایستگاه به صورت کامل برای اوقاف نیست و بخشی از آن مربوط به زمینی وقفی بوده است.

نژادبهرام گفت: در این جلسه با توجه به ایجاد تفاهم مشترک بین شهرداری تهران و سازمان اوقاف قرار شد ساز و کار تهاتری روشن در قالب جایگزین کردن املاک و تغییر کاربری‌ها جهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان انجام گیرد و به طور مثال زمین این ایستگاه آتش‌نشانی به صورت کامل در اختیار شهرداری پایتخت قرار گرفته شود.

وی بیان داشت: همچنین در این جلسه افزایش سرعت نوسازی به ویژه در منطقه ۱۲ مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

نظر شما