شناسهٔ خبر: 164890 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امروز؛ جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی برای تصمیم‌گیری نهایی درباره اساسنامه

ولی اسماعیلی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی از جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون برای تصمیم‌گیری درباره اساسنامه خبر داد.

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی عضو فراکسیون انقلاب اسلامی، از جلسه امروز اعضای شورای مرکزی این فراکسیون برای نهایی کردن اساسنامه فراکسیون انقلاب اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به جلسه گذشته شورای مرکزی این فراکسیون گفت: در جلسه قبلی رئیس سنی فراکسیون انقلاب اسلامی از سوی اعضای فراکسیون انتخاب و همچنین اساسنامه به منظور مطالعه و ارائه پیشنهادات بین اعضا توزیع شد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی بیان داشت: همچنین در جلسه گذشته مقرر شد تا اعضا نظرات و پیشنهادات خود را برای اصلاح اساسنامه و مرام‌نامه فراکسیون به صورت کتبی در اختیار رئیس سنی قرار دهند، بنابراین قرار است در جلسه امروز فراکسیون پیشنهادات به منظور اصلاح و پخته شدن اساسنامه از سوی رئیس سنی دریافت تا اساسنامه نهایی تدوین شود.

اسماعیلی با بیان اینکه پس از استماع نظرات و پیشنهادات اصلاحی اعضای فراکسیون پیرامون اساسنامه در نهایت آن را به رای خواهیم گذاشت، اضافه کرد: اساسنامه باید با رای دو سوم اعضای شورای مرکزی به تصویب برسد و پس از تصویب اساسنامه انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، در جلسه قبلی شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی سیدمحمد موحد به عنوان مسن‌ترین و سیدمحسن دهنوی به عنوان جوان‌ترین عضو به عنوان رئیس و دبیر مسئولیت اداره جلسات را تا زمان انتخاب هیأت رئیسه از سوی اعضای شورای مرکزی بر عهده گرفتند.

نظر شما