شناسهٔ خبر: 164866 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عزم مجلس برای اصلاح قانون تعزیرات/ با گرانفروشان برخورد می‌شود

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایراداتی در قانون تعزیرات حکومتی وجود دارد که مجلس به دنبال اصلاح این قانون است.

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام حسن نوروزی، با تاکید بر ضرورت برخورد قضایی با گرانفروشان، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بر قیمت‌های بازار نظارت می‌کند و قطعاً با کسانی که گرانفروشی و احتکار می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: نباید اجازه دهیم که عده‌ای با گرانفروشی و احتکار به مردم ظلم کنند و برای خودشان سرمایه جمع آوری کنند و وظیفه دستگاه‌های نظارتی برخورد جدی با این افراد است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلاتی در قانون تعزیرات حکومتی وجود دارد که به محض تشکیل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، اصلاح این قانون را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

نوروزی افزود: البته مشکلات مندرج در قانون، رافع مسئولیت دستگاه‌های نظارتی نیست و باید دستگاه‌های نظارتی با گرانفروشان برخورد جدی کنند و اجازه ندهند که آنان هر قیمتی که می‌خواهند تعیین کنند.

وی گفت: دولت هر چه سریع‌تر لایحه اصلاح قانون تعزیرات حکومتی را به مجلس ارائه کند تا ما آن را اصلاح کنیم اما اگر دولت این لایحه را به مجلس ارائه نکند، مجلس آمادگی دارد که طرح اصلاح قانون تعزیرات حکومتی را تدوین و تصویب کند.

نظر شما