شناسهٔ خبر: 164859 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ارتقای فعالیت شرکت هلیکوپتری ایران زمینه ساخت هلیکوپتر را فراهم می کند

قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم سیر فعالیت شرکت هلیکوپتری ایران ادامه داشته باشد تا از بخش تعمیر و راه اندازی هلیکوپتر به حوزه ساخت و قطعه سازی توسعه یابد.

به گزارش «نماینده» سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه ۲۴ شهریور) در جریان بازدیداز شرکت هلیکوپتری در جمع پرسنل و مدیران این شرکت با اشاره به اقدامات و اهداف مثبت و رو به رشد شرکت هواپیمایی ایران گفت: خوشبختانه امروز ما با یک گروه بسیار خوب و متخصص آشنا شدیم. از طرف دیگر در شرایط کنونی، دشمنان به دنبال تحت فشار قرار دادن کشورمان هستند. حال در این شرایط بزرگترین ثروت ما نیروی انسانی خواهد بود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی در حالی که دشمنان در تلاش برای بستن درها به روی کشورمان هستند، وظیفه ما این است که قهرمانانمان را شناخته و به آنها خداقوت بگوییم، امیدواریم بتوانیم حامیان خوبی برای شما باشیم تا زحمات شما کمتر شود.

وی با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه کشورمان گفت: در طول تاریخ انسان هایی وجود داشتند که به دنبال به بردگی گرفتن سایر انسان ها بودند، از این رو از این افراد نباید انتظار اخلاق مداری داشت، زیرا اخلاق با سلطه طلبی در تناقض است. این جماعت بدوی و کت و شلوارپوش به لحاظ طرز فکر همان جهان گشایان وحشی قدیمی هستند.

قاضی زاده هاشمی با انتقاد از تحریم ایران در زمینه دارو و غذا از سوی دشمنان بیان کرد: دشمنان ادعا می کنند که ایران در این زمینه ها تحریم نیست، اما در عمل برای تامین این موارد با مشکل مواجهیم که این وضعیت ناشی از طرز فکر و جهان بینی دشمنان است که براساس اقتضاهای حیوانی خود عمل می کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرسنل شرکت هلیکوپتری ایران جزو قهرمانان جنگ امروز و سربازان شجاع کشور محسوب می شوند، گفت: خدمات پرسنل این شرکت کاملا انسانی بوده و این شرکت به مناطق محروم و افرادی که به جاده های مناسب امکانات اولیه پزشکی و خدمات دسترسی ندارند، خدمت می کنند که این اقدامات ارزش الهی بالایی دارد.

وی تصریح کرد: من در اینجا از طرف خودم و تمامی همکارانم از تلاش و فعالیت پرسنل خدوم شرکت هلیکوپتری ایران تقدیر می کنم و امیدوارم سیر فعالیت این شرکت ادامه داشته باشد تا از بخش تعمیر و راه اندازی هلیکوپتر به حوزه ساخت و قطعه سازی توسعه یابد و قطعاً با تحقق این مسئله ما دست بالاتر را در این حوزه خواهیم داشت و ارتقای مداوم فعالیت شما باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد. /

نظر شما