شناسهٔ خبر: 164836 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

افردای که نمی‌توانند اقدامی برای مردم انجام دهند به دنبال تخریب مجلس هستند

یزدی خواه عضو مجمع نمایندگان استان تهران گفت: متاسفانه؛ افرادی دست به تخریب مجلس می‌زنند که هیچ عملکرد مطلوبی در کارنامه خود ندارد و همه این هجمه‌ها را نیز برای لاپوشانی کم‌کاری‌های خود انجام می‌دهند.

به گزارش «نماینده» سید علی یزدیخواه به هجمه‌های این روزهای برخی از افراد سیاسی علیه مجلس اشاره کرد و گفت: نمایندگان در افتتاحیه مجلس سوگند یاد می‌کنند که حافظ قانون اساسی، تمامیت ارضی، مذهب رسمی کشور و ... باشند؛ لذا نمایندگان وظایف ملی دارند و محدود به حوزه انتخابیه خودشان نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: قانون اساسی به صراحت می‌گوید نمایندگان در اظهار نظرهای گوناگون بدون اینکه حاوی توهین و افترا باشد آزاد هستند پس اگر نماینده‌ای می‌خواهد درباره مشکلات فلان منطقه، استان یا شهر سخنانی را به زبان آورد این مسئله مستلزم بازدید، سرکشی و حضور نماینده در آن منطقه بوده تا بتواند مشکلات را ملاحظه و بعد از آن به بیان آنها بپردازد.

این نماینده مردم در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از افراد می‌گویند چرا نمایندگان به مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود رسیدگی نمی‌کنند و وقت خود را به سفرهای استان‌های دیگر صرف می‌کنند؟ اشاره و تاکید کرد: مدیرانی پیدا می‌شوند که توانایی خدمت به مردم را ندارند و نمی‌توانند چهره به چهره مشکلات مردم را برطرف کنند پس این‌ها حقی ندارند که نسبت به دیگرانی که وقت خود را صرف محرومیت‌زدایی در مناطق گوناگون می‌کنند انتقادی داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در ادامه افزود: اتهاماتی که از سوی برخی از افراد به مجلس وارد می‌شود عوام فریبانه است؛ چرا که نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود نیز رسیدگی می‌کنند مثلا در همین تهران نمایندگان برای رفع مشکلات به مناطق مختلف سرکشی کردند؛ بالاخره حرف‌های این افراد غیر کارشناسیت و می‌خواهند با این صحبت‌ها کم‌کاری‌های خود را بپوشانند.

نظر شما