شناسهٔ خبر: 164811 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عواقب اقدامات تنش زای رژیم صهیونیستی در خلیج فارس متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود

آل خلیفه کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: عواقب هرگونه اقدام تنش زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد.

به گزارش «نماینده» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

متاسفانه بار دیگر خیانت حکام وابسته و سرسپرده به کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ضربه ای دیگر بر پیکر خونین فلسطین وارد ساخت.

رژیم وابسته آل خلیفه که تداوم حکومت خود را بر وابستگی کامل به آمریکا و رژیم نژادپرست صهیونیستی می داند، گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت.

اطمینان داریم شادی و سرمستی برخی از دولت های منطقه به ویژه سران بحرین و امارات از این قبیل اقدامات خائنانه دیری نخواهد پایید. ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد آرمان فلسطن قربانی انتخابات آمریکا گردد و پاسخ شایسته ای به آن خواهند داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام خائنانه رژیم آل خلیفه تاکید می نماید این قبیل اقدامات روند مبارزات حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت فلسطین و جوانان مومن مسلمان جهان اسلام را علیه اشغالگران صهیونیست تسریع خواهد کرد. سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی به معنای پذیرش این رژیم نزد ملت مسلمان نخواهد بود و جهان اسلام در آینده ای نه چندان دور شاهد آزادی فلسطین عزیز و بازگشت آن به پیکره کشورهای اسلامی خواهد بود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران با صدای بلند اعلام می کنیم نبرد آزادی فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت و سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی نابودی به دست جوانان مؤمن و مسلمان خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران همچنان با دقت مساله احقاق حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام پیگیری خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید می نماید عواقب هرگونه اقدام تنش زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد. هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و دوام حیات منحوس رژیم های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده بلکه روند زوال و اضمحلال آنان را تسریع می بخشد و تهدیدی برای صلح، ثبات و امنیت و هم زیستی کشورهای اسلامی منطقه خواهد بود که همه عواقب آن بر گردن حکام خائن و جنایتکار یادشده خواهد بود.  

نظر شما