شناسهٔ خبر: 164773 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

توهین به مقدسات به اسم آزادی مضحک است

سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه توهین به مقدسات به اسم آزادی مضحک است، گفت: اگر غربی‌ها در این ادعا صادق هستند چرا اجازه تحصیل دختران محجبه را صادر نمی‌کنند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم محلات، در واکنش به توهین رسانه فرانسوی نسبت به پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: توهین به مقدسات به اسم آزادی مضحک است، اگر غربی‌ها در این ادعا صادق هستند چرا اجازه تحصیل دختران محجبه را صادر نمی‌کنند و چرا مانع اشتغال افراد با حجاب می‌شوند؟ چرا انتقاد از هلوکاست را بر نمی‌تابند؟

وی افزود: اهانت و بی­‌احترامی به پیامبر مکرم اسلام و دیگر پیامبران الهی به بهانه وجود آزادی بیان باعث جریحه­‌دار شدن احساسات مسلمانان شده و قطعا چنین اقدامی باب میل هیچ فرد خدا دوستی نیست و آن را محکوم می‌کند.

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه اهانت به پیامبر خوبی‌ها، بار دیگر دشمنی ریشه‌دار غربی‌ها را با مسلمانان نشان داد، ادامه داد: غربی‌ها به اقداماتی علیه اسلام دست می‌زنند که قطعاً هیچ وجه انسانی و قانونی ندارد؛ از افراد و جریان‌های که در غرب به مقدسات دینی سایر افراد توهین می‌کنند باید این سوال را داشت که اگر فردی به مقدسات شما توهین کنند چه واکنشی نشان خواهید داد؟

حجت‌الاسلام سلیمی با تأکید بر اینکه تمامی انسان‌ها موظف به گذاشتن احترام به اعتقادات یکدیگر هستند، بیان داشت: غربی‌ها از قدرت یافتن جهان اسلام و به ویژه ایران هراس دارند و سعی می‌کنند با دامن‌زدن به اختلافات مانع از قدرت یافتن کشورهای اسلامی شوند.

نظر شما