شناسهٔ خبر: 164754 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس ضروری است

مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس را ضروری خواند و گفت: حضور در این انتخابات بازتاب بالایی در عرصه‌های داخلی و خارجی دارد.

به گزارش «نماینده»،آیت‌الله مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از ۳۰ انتخابات در کشور برگزار شده است، اظهار کرد: حضور در انتخابات، چه در مرحله اول و چه در مرحله دوم، می‌تواند عامل بازدارنده‌ای برای کشور در مقابل خطرات و توطئه‌ها باشد.

مجتهد شبستری افزود: فردا انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را داریم و از طرفی درگیر مساله کرونا هم هستیم، اما مردم قطعاً در ۱۰ حوزه انتخابیه باقی مانده، پای صندوق‌ها حضور پیدا می‌کنند و نشان خواهند داد که نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نیستند.

وی شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس را ضروری خواند و گفت: حضور در این انتخابات بازتاب بالایی در عرصه‌های داخلی دارد زیرا نماینده شهرهایی که در مرحله اول انتخابات تعیین نشدند، باید در این مرحله انتخاب و در مجلس مستقر شوند تا هرچه سریع‌تر بتوانند وظایف خود را در رسیدگی به امور مردم آغاز کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور در انتخابات فردا، قطعاً بازتاب خارجی بالایی خواهد داشت چراکه نشان می‌دهد مردم حتی در شرایط کرونایی نسبت به انتخابات و عرصه سیاسی کشور غافل نیستند و مشارکت را ترک نمی‌کنند.

مجتهد شبستری با بیان اینکه مشارکت در مرحله دوم انتخابات مجلس نیز همانند سایر انتخابات‌ها تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب است، گفت: ممکن است به دلیل شرایط کرونا عده‌ای در انتخابات مشارکت نکنند اما نباید این مساله باعث شود تا مشارکت ضعیفی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در انتخابات شرکت کنند و آثار مفیدی آن بر اداره کشور را در آینده ببینند.

نظر شما