شناسهٔ خبر: 164736 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

حضور از پیش اعلام نشده آیت الله رییسی در روستایی که یکی از قطب‌های خاتم کاری کشور است/ ضرب الاجل ۳ ماهه رییس دستگاه قضا برای حل مشکل مسکن مردم روستای «شیخ شبان» در چهارمحال و بختیاری

رئیسی رییس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد اهداف حضور در استان چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد و گفت: تا حدودی که در این سفر می شود نسبت به رفع مشکلات استان پیگیری‌ها را انجام خواهیم داد و آن حدودی را هم که در استان امکان ندارد در مرکز دنبال کنیم تا ان‌شاالله این سفر منشأ آثار خیر باشد.

به گزارش «نماینده» آیت الله رییسی صبح امروز (پنجشنبه) در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد طی سخنانی اظهار کرد:  به مردم عزیز، بزرگوار، با غیرت و شهیدپرور استان چهارمحال و بختیاری و مسئولان و مدیران پرتلاش در این استان، عرض سلام، ادب و احترام دارم.

وی افزود: با عرض معذرت از اینکه باید زودتر از این برای حضور در این استان توفیق حاصل من می‌شد لکن به دلیل شرایط کرونایی سفر ما به تأخیر افتاد.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه بحمدالله این سفر، شانزدهمین سفری است که ما توفیق داشتیم در استان‌ها انجام دهیم، عنوان کرد: حضور در این استان برای بنده و همکارانم بسیار مغتنم است. دیدن مردم، مسئولان خدمتگزار به مردم، نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، استاندار محترم و مدیران عزیز و از همه مهمتر همکاران عزیز و پرتلاش‌ قضایی ما در استان که به مردم خدمت می‌کنند و همچنین آشنایی بیشتر با مشکلات همکاران قضایی و مسائلی که مردم عزیزمان در این استان دارند، از جمله اهداف سفر امروز ما به استان چهارمحال و بختیاری است.

آیت‌الله رییسی با بیان اینکه عزیمت ما به استانها بدین شکل است سابق بر آمدن ما، گروه‌هایی به استان‌ها را اعزام می‌کنیم که از وضعیت استان، مسائل قضایی و مشکلات مردم مطلع شوند، گفت: بحمدالله گروه‌هایی که اعزام شدند گزارش‌هایی را آوردند و ما این گزارش ها را دیدیم و از وضعیت شهرستان‌ها، بخش ها و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند به ویژه آنهایی که در ارتباط با حوزه قضایی، اداری و سازمانی است آگاهی پیدا کرده‌ایم و ان‌شاءالله در نشست‌هایی که امروز با همکاران قضایی داریم پیگیر این مسائل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما امروز حضور آنچنانی مردم را به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانیم داشته باشیم که باز من از همینجا از مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری عذرخواهی می‌کنم، گفت: ما برای آنکه شرایط بهداشتی را رعایت کنیم نمی‌توانیم آن گونه که در سفرهای استانی قبلی حاضر می‌شدیم و با مردم دیدار می‌کردیم، این کار را انجام دهیم اما سعی می‌کنیم که در همین اجتماعات محدود هم با نگاه‌های مردم و نظرات عزیزان‌مان آشنا شویم و بیشتر در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیریم.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه امروز جلسه شورای اداری استان را خواهیم داشت و امیدواریم آنچه که دریافت‌های ماست را بتوانیم با مدیران شورای اداری در میان بگذاریم و از نگاه ها و نظرات مدیران هم مطلع شویم، گفت: تا حدودی که در این سفر می شود نسبت به رفع مشکلات استان پیگیری‌ها را انجام خواهیم داد و آن حدودی را هم که در استان امکان ندارد در مرکز دنبال کنیم تا ان‌شاالله این سفر منشأ آثار خیر باشد.

بیشتر بخوانید:

امیدی که با دستور رییس دستگاه قضایی زنده شد

گفتنی است در بدو ورود آیت‌الله رئیسی به فرودگاه شهرکرد، نماینده مقام معظم رهبری در استان چهارمحال‌وبختیاری، استاندار و سایر مسئولان دولتی، نظامی و قضایی این استان، از رئیس دستگاه قضا استقبال کردند.

نظر شما