شناسهٔ خبر: 164665 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده کلیمیان در مجلس: خشم همه ادیان با عادی‌سازی روابط امارات و صهیونیست‌ها بیشتر می‌شود

رژیم صهیونیستی نماینده مردم کلیمیان در مجلس گفت: در بحث عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها خشم ملت‌های مسلمان بلکه خشم تمام ادیان جهان نسبت به این مسئله نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه بیشتر هم می‌شود.

به گزارش «نماینده» همایون سامه یح بخت‌آبادی نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: در بحث عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها خشم ملت‌های مسلمان بلکه خشم تمام ادیان جهان نسبت به این مسئله نه تنها کاهش نخواهد یافت بلکه بیشتر هم می‌شود.

وی افزود: تمام کسانی که واقعاً به عقاید دینی خود پایبند هستند و به کتاب‌های آسمانی خود عمل می‌کنند و همه افراد در دنیا حتی بودایی‌ها و هندوهای جهان نسبت به این مسئله حساسیت خاصی دارند.

سامه‌یح گفت: مشکلی که برای مردم فلسطین ایجاد شده و این مظلومیت مردم فلسطین با هیچ اعتقادی سازگار نیست و اگر حکام کشوری بخواهد این توافقات را انجام دهند و ارتباطاتی برقرار کنند مطمئناً ملت‌ها هستند که به این توافقات اعتقادی ندارند و این قطعاً برای ما مهم است.

 نماینده مردم کلیمیان در مجلس در خاتمه عنوان کرد که بنده از طرف نماینده ایرانیان کلیمی نیز بیانیه‌ای در این خصوص صادر کردم و قطعاً این موضوع را محکوم می‌کنیم.

نظر شما