شناسهٔ خبر: 164645 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تعیین اولویت‌های کمیسیون‌های بهداشتی و اجتماعی در نشست هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌ها

سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: اولویت‌های کاری کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت در نشست هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص و کمیسیون اجتماعی مامور پیگیری موضوع رفع فقر مطلق در کشور شد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک اعضای هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی گفت:‌ در این جلسه ادامه رسیدگی  و جمع‌بندی اولویت‌های کاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود:‌ در جلسه امروز اولویت‌های کاری کمیسیون‌های اجتماعی و بهداشت و درمان مجلس مشخص و کمیسیون اجتماعی مامور پیگیری موضوع رفع فقر مطلق در جامعه شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این بنا شد تا کمیسیون اجتماعی اصلاح قانون تامین اجتماعی و همچنین اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار دهد.

سلیمی خاطرنشان کرد: ‌علاوه بر این درباره کمیسیون بهداشت بنا شد تا به طور کلی در مورد همه بیماری‌ها موضوع درمان چند لایه را مورد پیگیری قرار دهد و همچنین مسائل مربوط به حوزه دارویی و نیز موضوع مقابله با کرونا و مفاسدی که احیانا در حوزه دارویی وجود دارد را مورد پیگیری قرار دهد.

نظر شما