شناسهٔ خبر: 164634 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نظارت میدانی، مسولان استانی را پویاتر می کند

فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس گفت: بازدید و بررسی مشکلات مردم از نزدیک در تصمیم‌گیری‌ها و تصویب قوانین موثر است.

به گزارش «نماینده»، حجت اله فیروزی  با اشاره به ابعاد نظارت میدانی نمایندگان از مناطق مختلف کشور، گفت: نظارت میدانی نمایندگان می‌تواند سدی در برابر برخی بی‌عدالتی باشد.

نماینده مردم فسا درمجلس شورای اسلامی، افزود: حمایت از نظارت میدانی نمایندگان، بازدید و بررسی مشکلات مردم از نزدیک در تصمیم‌گیری‌ها و تصویب قوانین موثر است و در واقع بازدید اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی نمایندگان از خوزستان جز وظایف نمایندگی آنها محسوب می‌شود.

فیروزی باتاکید براینکه مسئولان باید به میدان بیایند و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند، ادامه داد: نمایندگان در نظارت‌های میدانی با مشکلات و مسائل مردم به صورت دقیق آشنا شده و راهکارهای مربوط به رفع این مشکلات را  پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مجلس انقلابی درکنار آنها باشد، خاطرنشان کرد: دکتر قالیباف به وعده خود درباره نظارت میدانی عمل کرده است و تأثیرات مثبت نظارت های میدانی را به زودی خواهیم دید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد:رئیس مجلس با وجود گرمای هوا و بیماری کرونا به استان خوزستان سفر کرد که  این اقدام باید الگویی برای سایر مسئولان باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان با بازدید از شهرهای مختلف کشور به صورت ریشه‌ای در راستای حل مشکلات مردم  اقدام خواهند کرد. اگر مجلس با تمام ظرفیت خود به میدان بیاید و رئیس مجلس نیز برای بازدید در میدان باشد، در پویایی مسئولان بومی و استانی تاثیرمثبت خواهد گذاشت.

نظر شما