شناسهٔ خبر: 164593 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

موج امیدی از سفر قالیباف به خوزستان ایجاد شده است/ مدل نظارت میدانی مجلس یازدهم ادامه خواهد یافت

امیرابراهیم رسولی مدیرکل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موج امید از سفر قالیباف به خوزستان ایجاد شده است، گفت: این سفرها در راستای وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی انجام می شود و اینکه مدل نظارت میدانی در مجلس یازدهم کلیدخورد و ادامه خواهد داشت.

به گزارش نماینده، امیر ابراهیم رسولی، مدیرکل هیئت رئیسه و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره دستاوردهای سفر قالیباف به خوزستان اظهار کرد: این سفرها در راستای وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: نظارت باید حضوری و به صورت میدانی صورت گیرد که این مهم در مجلس یازدهم آغازشده است. سفر قالیباف به عنوان رییس مجلس یازدهم با حضور نمایندگان بومی و غیر بومی صورت گرفت و نمایندگان از مناطق مختلف بازدید کردند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان حوزه های انتخابیه موج امید از سفر آقای قالیباف به خوزستان را گزارش دادند، افزود: برای سفر رئیس مجلس به خوزستان جلسات مختلف و با کارهای کارشناسی و در راستای حوزه نظارتی مجلس شورای اسلامی انجام شدویقین داریم کارهای پیگیری شده آن شالله به نتیجه برسد.  

رسولی با بیان اینکه روند امور در پارلمان تدریجی است، خاطرنشان کرد: حتما دستاوردهای این سفر به مردم عزیز ایران گزارش داده خواهد شد. در حوزه عملیات این سفر نیزباید زمانی سپری تاپیگیری ها انجام گیرد و نتیجه مشخص شود. قضاوت‌های سیاسی و عجولانه چیزی جز دلسردی مردم نخواهد داشت وهمگی به ویژه رسانه‌ها می‌توانند نقش بسزایی دراین باره ایفا کنند.

نظر شما