شناسهٔ خبر: 164584 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

شناخت دقیق مشکلات کشور؛ نتیجۀ سفرهای میدانی نمایندگان

حاجی دلیگانی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً انجام سفرهای میدانی نمایندگان مهم و ضروری است، گفت: سفرهای میدانی نمایندگان می‌تواند شناخت از مشکلات مناطق کشور را دقیق کند.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی ، با اشاره به تأثیر رهیافت جدید نظارت میدانی بهارستان در احیا اعتماد عمومی به مجلس گفت: سفرهای میدانی نمایندگان می‌تواند شناخت از مشکلات مناطق کشور را دقیق کند.


وی تصریح کرد: برخی از اوقات نمایندگان یک حوزه انتخابیه مشکلات حوزه خود را بیان می‌کند، اما گاها بین انبوه مطالبی که در سطح مجلس بیان می‌شود، نادیده و پنهان می‌ماند لذا انجام سفرهای میدانی نمایندگان از این باب می‌تواند زوایای پنهان و فراموش شده حوزه‌های انتخابیه را مورد بررسی قرار دهد.


عضو هیئت رییسه مجلس اظهار کرد: قطعا انجام سفرهای میدانی نمایندگان مهم و ضروری است، اما از آن مهمتر پیگیری آثار عملی اینگونه سفرهاست تا مردم آن منطقه شاهد آن باشند وگرنه خوشحالی مردم از این بازدیدها موقتی خواهد بود.


حاجی دلیگانی تاکید کرد: با این حال اگر هدف از سفرهای میدانی غیر از آنچه که بیان می‌شود باشد قطعا اقدامی نادرست است و همه باید به این مقوله تاکید داشته باشیم.

نظر شما