شناسهٔ خبر: 164509 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پیگیر حل مشکل تأمین اعتبار فاز ۲ پالایشگاه بید بلند بهبهان می شوم

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از پیگیری رفع موانع تأمین اعتبار فاز دو پالایشگاه بید بلند و بیمارستان نیمه‌کاره شهرستان بهبهان در مجلس خبر داد.

به گزارش «نماینده»،محمدباقر قالیباف صبح امروز در ادامه نظارت میدانی قوه مقننه بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، در شهرستان بهبهان حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم و منطقه قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نظارت‌های میدانی خود در بهبهان، از فرودگاه این شهرستان بازدید کرد و به بررسی مشکلات آن پرداخت که مقرر شد موضوع عملیاتی شدن پروازهای مسافرتی فرودگاه بهبهان توسط مسئولان مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین از پالایشگاه بید بلند خلیج‌فارس توسط وی بازدید و مقرر شد مشکلات تأمین مالی و بانکی راه‌اندازی فاز دو این پالایشگاه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

در حین بازدید رئیس مجلس، برخی پرسنل و کارگران این پالایشگاه مشکلات و مطالبات خود را با قالیباف در میان گذاشتند که از جمله راه‌اندازی پالایشگاه بید بلند خلیج‌فارس، اشتغال‌زایی در سطح استان خوزستان افرایش یافته و بخش خصوصی فعال در این عرصه است.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت‌های میدانی در بهبهان، از بیمارستان در حال ساخت حضرت ولی‌عصر (عج) نیز بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، این بیمارستان ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل ۳۰ درصد باقیمانده نیازمند تأمین اعتبار است، بر اساس این گزارش رئیس قوه مقننه تأکید کرد که این موضوع توسط مجلس پیگیری خواهد شد.

نظر شما