شناسهٔ خبر: 164454 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پیگیری تکمیل زیرساخت‌های شهرهای محروم خوزستان از سوی رئیس مجلس

ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس با بیان اینکه سبقه خدمت رئیس مجلس به خوزستان به زمان جنگ در کسوت یک بسیجی و فرمانده جنگ بازمی‌گردد، عزم و اراده قوی دکتر قالیباف را برای حل مشکلات خوزستان مثال‌زدنی دانست.

به گزارش «نماینده» قاسم ساعدی نظارت میدانی رئیس مجلس بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان را فرصتی برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم این استان دانست و گفت: دکتر قالیباف از زمان جنگ با خوزستان آشنایی دارد چراکه در  آن زمان در کسوت یک بسیجی جان بر کف و فرمانده جنگ به این سرزمین خدمت کرده و اکنون به‌عنوان خادم مردم به این استان سفر می‌کند لذا باید گفت؛ سردار به دیار خودش آمده است.

دستاوردهای نظارت میدانی رئیس مجلس؛ کاهش محرومیت‌های مناطق محروم و دلگرمی مردم

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، معتقد است کاهش محرومیت‌های مناطق محروم، دلگرمی مردم و جلب اعتماد آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران، حداقل دستاوردهای نظارت میدانی رئیس مجلس بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان خواهد بود.  

وی از تشکیل کارگروهی ازسوی رئیس مجلس به منظور شناسایی مشکلات استان خوزستان خبر داد و گفت: این کارگروه با هدف اولویت‌بندی محرومیت‌های شهرستان‌ها، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و رفع چالش‌های زیرساختی تشکیل شده است.

تلاش مشهود رئیس قوه مقننه برای رفع محرومیت‌ها

ساعدی روحیه جهادی، تعهد به مردم خوزستان و تلاش مشهود رئیس مجلس برای رفع محرومیت‌ها را ازجمله ویژگی‌های کارنامه کاری رئیس قوه مقننه توصیف کرد و ادامه داد: امید است پس از نظارت میدانی رئیس مجلس بر حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان خوزستان، طرح‌های نیمه تمام به بهره‌برداری برسند، همچنین با ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های شهرهای محروم، مردم خوزستان به حق‌شان برسند.

عزم و اراده قوی رئیس مجلس برای حل مشکلات خوزستان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که معتقد است رئیس مجلس  عزم و اراده قوی برای حل مشکلات خوزستان دارد، بیان کرد: بازدیدهای نظارتی دکتر قالیباف می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار تصمیم‌سازان مجلس در جهت رسیدگی به مطالبات مردم قرار دهد

نظر شما