شناسهٔ خبر: 164447 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

تجربه نوین فروش ماشین که تا الان برای ۱۰۳۶۲۴ نفر رقم خورده

تجربه نوین فروش ماشین که تا الان برای ۱۰۳۶۲۴ نفر رقم خورده

امروزه شرکت‌های بسیاری در حوزه خرید و فروش ماشینهای کارشناسی شده در جهان فعال هستند که موفق‌ترین آن‌ها را می‌توان کاروانا دانست. با پیشرفت فنّاوری، روش‌های خریدوفروش ماشین نیز از روش‌های معمول قدیم همچون نمایشگاه‌ها و بازارهای هفتگی خریدوفروش ماشین تغییر کرده و به روش‌های جدید در بستر اینترنت تبدیل شده‌اند. تغییردر روش‌های خریدوفروش ماشین به این محدود نشد و در نسل‌های بعدی روش‌های کامل‌تری برای معاملات ماشین به وجود آمده‌اند که نسبت به روش‌های سنتی راحت‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند.

تغییرات قیمت ماشین در چند سال گذشته در بازار ماشینی ایران باعث شده تا بازار خریدوفروش ماشین دست دوم از رونق بیشتری برخوردار شود و البته این نوسانات قیمتی، فرصتی در اختیار شیادان قرارداده تا وارد بازار ماشین شده و از آن سواستفاده کنند. آمار افرادی که در راهروهای دادگاه‌ها برای احقاق حق خود سرگردان هستند نشاندهنده آنست که فروش اتومبیل آنچنان هم ساده و بی دردسر نیست.

وجود این مسئله باعث شده تا در کشورهای پیشرفته جهان و البته ایران روش‌های جدیدی برای ارائه خدمات خریدوفروش ماشین ایجاد شود. این روش‌ها ضمن ایجاد ارزش برای خریداران و فروشندگان ماشین و کاهش ریسک آن‌ها، راه را بر سواستفاده کلاهبرداران بسته‌اند.

روش جدید فروش ماشین در جهان

یک رویکرد جدید شرکت‌هایی هستند که به هریک از ماشینهای موجود در نمایشگاه ماشینهای کارشناسی شده خود یک مشاور فروش اختصاص می‌دهند و خدمات فروش ماشین، مذاکره با خریدارن و پیدا کردن خریدار نهایی نیز بر عهده آنهاست. گزارش کارشناسی ۲۰۹ نقطه‌ای، گارانتی ۲ هفته ای و وارانتی ۶ ماهه نیز سایر خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌ها است که می‌تواند خریدی بی دردسر و مطمئن برای خریداران رقم بزند.

این گونه خدمات تنها به کشورهای خارجی منتهی نمی‌شود و در داخل کشور نیز کسب و کار موفقی همچون همراه مکانیک وجود دارد که چند سالی است به صورت حرفه‌ای و تخصصی به ارائه خدمات خریدوفروش ماشینهای دست دوم می‌پردازد. همراه مکانیک در این راه توانسته عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه ماشینهای کارشناسی شده را از آن خود کند. در خدمت فروش ماشین همراه مکانیک، مشتریان می‌توانند تنها با ۱ تماس، بدون پرداخت هزینه و در کمترین زمان ممکن ماشین دست دوم خود را بفروشند.

در ادامه تجربه یکی از مشتریان همراه مکانیک را از زبان خود ایشان می‌خوانیم:

فروش ماشین از تبریز به اصفهان با یک تماس!

بنده ساکن تبریز هستم و چندسالی است که خریدوفروش ماشین را به صورت حرفه ای و به عنوان یک شغل درآمدی دنبال می‌کنم. به دلیل ریسک های موجود سعی می‌کنم خریدوفروش خود را به ماشینهای رایج و بورس محدود کنم تا ریسک کار را کم دهم. چند وقت پیش به پیشنهاد یکی از اقوام یک ماشینی لنسر ۲۰۱۸ را با قیمت بسیار مناسب خریداری کردم. تا اینجا خیلی هم راضی بودم اما مشکل زمانی شروع شد که سعی کردم این ماشین را بفروشم. لنسر با وجود کیفیت بسیار بالا، از بازار خریدوفروش بسیار ضعیفی برخوردار است؛ آنهم در شهری مانند تبریز.

هرچه بیشتر تلاش می کردم کمتر نتیجه می گرفتم. خواب سرمایه و ترس از فروخته نشدن ماشین با قیمت مناسب من را نگران کرده بود. از کرده خود پشیمان بودم که از طریق یکی از دوستان با شرکت همراه مکانیک آشنا شدم و با شرکت تماس گرفتم. اگرچه امیدوار نبودم که این راهکار هم جوابگو باشد اما در نهایت نا امیدی بعد از تماس من کارشناس همراه مکانیک در شهر تبریز برای کارشناسی ماشین مراجعه کرد. پس از پایان کارشناسی و مشخص شدن قیمت ماشین، یک مشاور اختصاصی با من تماس گرفت و روند کار را توضیح داد و از این پس تمامی فرآیند فروش اعم از آگهی کردن ماشین، پاسخ به تماس‌ها، ارزیابی مشتری و هماهنگی جهت بازدید بر عهده مشاور قرارگرفت به نظرم خیلی عجیب می آمد چرا که در این فرایند من تقریبا کاری انجام نمی دادم و خیلی راحت به نظر می رسید.

جالب تر از همه این بود که من از همه چیز مطلع بودم، مشاور همراه مکانیک در بازه‌های زمانی مشخص با من تماس می‌گرفت و گزارش پیشرفت کار را می‌داد. چند روز پس از آگهی کردن ماشین، مشاور با بنده تماس گرفت که یک مشتری در شهر اصفهان برای ماشینی من وجوددارد! اگرچه من امیدی به فروش ماشین از تبریز به اصفهان نداشتم اما در کمال ناباوری پس از توافقات اولیه کارشناس دوم همراه مکانیک از شعبه تهران به همراه قولنامه و وکالت از خریدار به تبریز مراجعه کرد و ماشین مجدد کارشناسی شد. در روز تعویض پلاک نیز کل پول به حساب بنده واریز شده و لنسر ۲۰۱۸ با ماشینبر به شهر اصفهان منتقل شد. فروش ماشین باز دوباره امید به خریدوفروش ماشین را برای من ایجاد کرد. بدون اغراق باید بگویم تا به امروز اینچنین تجربه دلچسبی از دریافت خدمات در ایران نداشتم! برایم بسیار جذاب بود که چنین شرکت‌هایی در ایران وجود دارد که ضمن اینجاد اعتماد برای خریداران و فروشندگان ماشین خدمات خود را نیز به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کنند.

فروش ماشین بدون هزینه با همراه مکانیک

شرکت همراه مکانیک فعالیت خود را از بهار ۹۲ به عنوان یک شرکت کارشناسی تخصصی ماشین آغار کرد و امروزه به بزرگترین نمایشگاه فروش ماشینهای کارشناسی شده تبدیل شده است. البته این خدمت فعلا در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز ارائه می‌شود.

مزایای استفاده از خدمت فروش ماشین همراه مکانیک:

  • فروش ماشین برای فروشنده بدون هزینه خواهد بود
  • فروشنده نیازی به پاسخگویی به مشتریان احتمالی را ندارد
  • خبری از دلالان و استرس فروش نیست
  • فروشنده زمان خود را در بازدیدهای غیر ضروری تلف نمی کند
  • فروشنده در زمان بستن قولنامه از مشاوره کامل حقوقی برخوردار است

برای تجربه فروش ماشین دست دوم آسان و بی‌دردسر به نمایشگاه ماشین همراه مکانیک مراجعه کنید.

با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

نظر شما