شناسهٔ خبر: 164423 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

مجلس تا برخورد با متخلفان پرونده ویلموتس آن را دنبال خواهد کرد

حسین زهی یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نمایندگان مجلس و فراکسیون ورزش از ابزارهای قانونی خود برای روشن شدن جزئیات پرونده ویلموتس و برخورد با متخلفان استفاده خواهند کرد.

به گزارش «نماینده»، اسماعیل حسین زهی با اشاره به پیگیری پرونده ویلموتس در مجلس، بیان کرد: دستگاه های نظارتی به پرونده قرارداد ویلموتس ورود کرده اند و در مجلس شورای اسلامی نیز کمیسیون اصل ۹۰، فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی به این موضوع ورود کرده و برای دفاع از حقوق مردم این پرونده با جدیت دنبال خواهد شد.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس در ادامه اظهار کرد: تاکنون چندین جلسه در این رابطه تشکیل شده و وزیر ورزش توضیحاتی را ارائه کردند اما همکاران قانع نشدند و طرح سوال به قوت خود باقی است. تا وزیر ورزش در جلسه علنی حضور یابند و توضیحات خود را ارائه کنند. آقای وزیر عالی ترین مقام وزارت ورزش است و باید در خصوص جزئیات این پرونده توضیحات قانع کننده ای ارائه کند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان بازرسی کشور گزارش جامعی تهیه کرده و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی کرده است. کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز قطعا گزارش خود را در خصوص متخلفان این پرونده ارائه خواهد کرد.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: نمایندگان مجلس و فراکسیون ورزش از ابزارهای قانونی خود برای روشن شدن جزئیات این پرونده و برخورد با متخلفان استفاده خواهند کرد تا از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیری شود.

نظر شما