شناسهٔ خبر: 164342 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

علی‌اصغر عنابستانی:

باید در مقابل جریان تحریف، جریان بصیرت افزایی داشته باشیم

عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: ما باید در مقابل جریان تحریف، جریان آگاهی بخشی عمومی و بصیرت افزایی را داشته باشیم که راهکار این مسئله آن است که مسئولان با صداقت با مردم گفتگو کنند تا اعتماد مردم به آنان تقویت شود.

به گزارش «نماینده» علی‌اصغر عنابستانی با اشاره به جریان تحریف، گفت: جریان تحریف کسانی هستند که می خواهند کشور را ذلیل و شرایط موجود در جامعه را غیرواقعی نشان دهند.

وی بیان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که کشور ما در سختی قرار دارد اما جریان تحریف هیچ گاه به ظرفیت های کشور توجه نمی کنند، در حالی که کشور ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه مادی و نیروی انسانی دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما باید بتوانیم در مقابل جریان تحریف بایستیم، گفت: جریان تحریف کسانی هستند که زمانی که بحث مذاکره با آمریکا و قرارداد برجام مطرح بود، می گفتند که با این مذاکره همه مشکلات کشور حل و فصل و اوضاع گل و بلبل می شود اما همین افراد به محض اینکه بحث توافق راهبردی با چین مطرح شد، جنجال راه انداختند و گفتند کشور فروخته شد.

عنابستانی اظهار داشت: ما باید در مقابل جریان تحریف، جریان آگاهی بخشی عمومی و بصیرت افزایی را داشته باشیم که راهکار این مسئله آن است که مسئولان با صداقت با مردم گفتگو کنند تا اعتماد مردم به آنان تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم از واقعیت های کشور با خبر باشند، دروغ پردازی های جریان تحریف روی آنان هیچ گونه تأثیری نخواهد داشت و بر این اساس لازم است جریان آگاهی سازی و اطلاع رسانی عمومی در مقابل تحریف کنندگان واقعیات کشور ایجاد شود.

نظر شما